Berita Harian | Utusan Malaysia | Harian Metro | Harakah | Bernama | MStar

MLM - Products

Kami memiliki ratusan jenis produk kegunaan harian yang lengkap.

Kami ingin berkongsi hanya dua jenis produk istimewa kerana kami rasa ianya penting untuk kegunaan seisi keluarga. Bak kata pepatah "keluarga yang bahagia bermula dari keluarga yang sihat"


Antara keperluan utama yang diperlukan tubuh badan manusia adalah air. Kita semua tahu 70% dari berat badan manusia adalah air dan manusia tidak mampu hidup lebih dari tiga hari tanpa air. Jadi..... take a break, fikir sejenak. Selama kita hidup ini, jenis air yang bagaimana diambil untuk kegunaan harian keluarga kita? Adakah pernah kita terfikir air yang dibekalkan melalui paip yang disalurkan kerumah atau air perigi yang kita gali, bersih serta bebas dari bahan-bahan toksin? Atau sekiranya ia bersih dan boleh digunakan, adakah ia mempunyai zat-zat galian yang mencukupi untuk keperluan badan kita?

Sekiranya tidak, kami mempunyai produk yang dapat membekalkan air yang bukan sahaja bersih tetapi cukup dengan segala zat-zat galian yang diperlukan badan terus dari dapur rumah kita.

Siapa boleh teka antara air yang terbaik di dunia ni? Ya..... AIR ZAM-ZAM anugerah ALLAH SWT yang hanya terdapat di Masjidil Haram. Tapi tak ramai diantara kita yang mampu ke Mekah tiap-tiap tahun.(*Mengikut kajian sains, air zam-zam bukan sahaja bersih tapi mengandungi lebih 100 jenis bahan-bahan galian yang diperlukan badan kita).


Apple Life Energy Mineral Water System
WMRM2,100.00

Membekalkan:
  1. Air berhexagon

  2. Molekul air yang kecil 2 mikron

  3. Air bertenaga

  4. Kadar oxigen yang tinggi

  5. Bersih dan bebas dari bahan toksin

  6. Mengandungi kandungan mineral yang diperlukan

Trace Mineral Drops





Sayangkan keluarga anda dengan membekalkan mereka dengan air dan mineral yang sihat dan seimbang. Ingat "Mencegah daripada penyakit itu lebih baik dari berubat".

Untuk keterangan lanjut dan tempahan, sila hubungi kami di alamat yang tertera dibawah.

No comments:

Post a Comment